Gids voor online communicatie in de kerk

Eric van den Berg Gids voor online communicatie in de kerk De meeste kerken staan 24 uur per dag open dankzij hun website of social media. Maar kerken ploeteren met de veelheid aan mogelijkheden. De website bungelt erbij. Webmasters klagen over weinig aandacht. Webredacties krijgen geen teksten toegestuurd. Kerkenraden zitten met hun handen in het haar door het gebrek aan controle. Een strategie ontbreekt. Samenhang tussen kerkblad en website is zoek. Wat nu? Afhaken en het licht uit doen? Draai het eens om. Wat als je meer bezoekers krijgt? Wat als je bezoekers kerkganger worden? Wat als je donaties via de website binnenkrijgt? Wat als de website voor de kerk gaat werken, in plaats van andersom? Wil je dat? Met dit boek verander je je website in een magneet waar je met plezier aan werkt. Met praktische tips voor besturen, webmasters, communicatieadviseurs en pastorale krachten in christelijke organisaties. Eric van den Berg MA is online communicatie expert en veelgevraagd communicatieadviseur op het kerkelijk erf. Hij trainde en coachte meer dan 2500 kerkelijke vrijwilligers. Hij schreef 7 boeken over internet en levert vaste bijdragen voor KRO-NCRV radio.
Lees meer >

Eric van den Berg

Eric van den Berg (1966) is reisjournalist en eindredacteur. Hij heeft zijn sporen verdiend bij de Volkskrant, waar hij onder meer werkte bij de redacties kunst en economie. Zijn werk verschijnt daarnaast in tijdschriften als National Geographic Traveler. Begin 2009 ontving hij de Aad Struijs Persprijs voor reisjournalistiek voor zijn reportage over verdwalen in Beijing. Van den Berg schreef onlangs De sok van Tàpies en andere verhalen over Barcelona.

(Foto: de Volkskrant)

9,90

Je bestelt en rekent af bij: Boekenwereld

  • Boekenwereld.com: onze eigen boekwinkel
  • Veilig winkelen, bestellen en betalen
  • Regelmatig gratis e-books
Bindwijze
Ebook
  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789089721839
  • Pagina's: 160
  • Publicatiedatum: 14-03-2017
Op voorraad

Gratis verzending vanaf €19,95

Op werkdagen voor 21.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij: Boekenwereld

  • Boekenwereld.com: onze eigen boekwinkel
  • Veilig winkelen, bestellen en betalen
  • Regelmatig gratis e-books

Thuiswinkel waarborg

Onze veilige betaalmethoden:
  • Ideal
  • Mastercard
  • VISA
  • Bancontact
Bekijk de inhoud van dit boek ➔
Eric van den Berg Gids voor online communicatie in de kerk De meeste kerken staan 24 uur per dag open dankzij hun website of social media. Maar kerken ploeteren met de veelheid aan mogelijkheden. De website bungelt erbij. Webmasters klagen over weinig aandacht. Webredacties krijgen geen teksten toegestuurd. Kerkenraden zitten met hun handen in het haar door het gebrek aan controle. Een strategie ontbreekt. Samenhang tussen kerkblad en website is zoek. Wat nu? Afhaken en het licht uit doen? Draai het eens om. Wat als je meer bezoekers krijgt? Wat als je bezoekers kerkganger worden? Wat als je donaties via de website binnenkrijgt? Wat als de website voor de kerk gaat werken, in plaats van andersom? Wil je dat? Met dit boek verander je je website in een magneet waar je met plezier aan werkt. Met praktische tips voor besturen, webmasters, communicatieadviseurs en pastorale krachten in christelijke organisaties. Eric van den Berg MA is online communicatie expert en veelgevraagd communicatieadviseur op het kerkelijk erf. Hij trainde en coachte meer dan 2500 kerkelijke vrijwilligers. Hij schreef 7 boeken over internet en levert vaste bijdragen voor KRO-NCRV radio.

Eric van den Berg

Eric van den Berg (1966) is reisjournalist en eindredacteur. Hij heeft zijn sporen verdiend bij de Volkskrant, waar hij onder meer werkte bij de redacties kunst en economie. Zijn werk verschijnt daarnaast in tijdschriften als National Geographic Traveler. Begin 2009 ontving hij de Aad Struijs Persprijs voor reisjournalistiek voor zijn reportage over verdwalen in Beijing. Van den Berg schreef onlangs De sok van Tàpies en andere verhalen over Barcelona.

(Foto: de Volkskrant)