Menu

Ethiek en digitale media

Ethiek en digitale media

Auteur:
Marcel Becker

€ 29.90
Direct bestellen

Het internet heeft een ongekende invloed op het leven van de hedendaagse mens. Denk aan Facebook, WhatsApp, e-mail. Het roept daarbij vele ethische vragen op die nog onvoldoende doordacht zijn. Denk aan problemen rondom privacy, intellectueel eigendom, vriendschap en fraude met gegevens. Ethiek en digitale media gaat precies over deze dilemma’s. Met dit boek schreef Marcel Becker de eerste Nederlandstalige ethiek van het internet.
Marcel Becker is docent ethiek aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Van zijn hand verscheen eerder Bestuurlijke ethiek (2007).

Uitvoering
Paperback

ISBN: 9789089533296
Pagina's: 150 pagina's
Publicatiedatum: 2015-09-09

Op voorraad
Gratis verzending vanaf €19,95

Op werkdagen voor 21.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij:

  • Boekenwereld.com: onze eigen boekwinkel
  • Veilig winkelen, bestellen en betalen
  • Regelmatig gratis e-books

Onze veilige betaalmethoden: