Vertel je verhaal op Theologie.nl

Branded content

Met branded content heb je als organisatie of lid de ruimte om het verhaal achter een aankomend event, een inspirerend onderwerp of een innovatief product op een geloofwaardige manier op Theologie.nl te delen, zonder dat het een verkooppraatje is. Graag willen we samen met onze (media)partners en leden smaakvolle inhoudelijke informatie voor Theologie.nl maken. Gestructureerd, verdiepend en inspirerend.

Doelgroep Theologie.nl

De leden van Theologie.nl hebben een gemeenschappelijke interesse in theologie en kerk. Ze werken in de kerk (predikanten, voorgangers en priesters), in het pastoraat (pastores, geestelijk verzorgers), in het Hoger Onderwijs (onderzoekers en docenten); ze studeren theologie (in het HBO, WO of privé-opleidingen); of ze zijn betrokken als vrijwilliger (lid van de kerkenraad of oudste). Hun interesses zijn samengebracht in 10 (interesse)gebieden namelijk:

  • bijbelwetenschappen;
  • diaconaat;
  • geloofsopbouw;
  • kerk- en religiegeschiedenis;
  • kerkopbouw;
  • pastoraat;
  • praktische theologie;
  • prediking;
  • spiritualiteit; en
  • systematische theologie.

Hoe ziet branded content eruit?

Jouw (commerciële) boodschap verwerken we samen tot een redactioneel verantwoorde bijdrage. We gaan er dus van uit dat iedereen die onze doelgroep bereiken wil, een verhaal heeft waar onze doelgroep in geïnteresseerd is, en dat zich daarom leent voor een blog of artikel dat van inhoudelijke waarde is voor onze leden. Branded content verschijnt dus tussen alle andere content, en verschilt alleen hierin dat het als bron ‘Uit ons netwerk’ heeft.

Branded content op Theologie.nl wordt ook een keer opgenomen in de wekelijkse nieuwsbrief en als post opgenomen in de sociale media kanalen. Het hoofdbestandsdeel van branded content bestaat uit tekst, maar er is altijd ruimte voor video, audio en visuals. We kunnen samen met jou drie soorten branded content ontwikkelen:

Branded blogsBranded artikelenBranded stories
lengte500 tot 1.000 woorden1.250 tot 2.000 woorden1 tot 3 stories
doelleden informerenleden inspirerenleden informeren
duur1 maand1 jaar24 uur
plek in nieuwsbriefn.v.t.
post op sociale median.v.t.
kosten€250,- excl. BTW€750,- excl. BTW n.o.t.k.
(in overleg is maatwerk mogelijk)

Blogs

Een kortere bijdrage op Theologie.nl die als doel heeft onze leden te informeren. Deze branded blogs zijn 500 tot 1.000 woorden lang en lenen zich goed voor het kort introduceren van onderwerpen en initiatieven. Een blog staat hoogstens een maand op Theologie.nl.

Organiseer je een lezing of congres en wil je mensen binnen je doelgroep aansporen om te komen? Of verschijnt er binnenkort een nieuwe podcast of nieuw boek dat je graag onder de aandacht brengt? Een blog is de passende soort branded content.

Artikelen

Een langere bijdrage op Theologie.nl die als doel heeft onze leden te inspireren. Deze branded artikelen zijn 1.250 tot 2.000 woorden lang en lenen zich goed voor het aanbrengen van verdieping, of het delen van een achtergrondverhaal bij een initiatief of evenement. Een artikel staat ten minste een jaar op Theologie.nl.

Heb je een lezing of congres georganiseerd en breng je deze graag onder de aandacht met een inhoudelijke terugblik? Of heb je een boek gepubliceerd, en zou je graag terugblikkend nog het één en ander willen opmerken? Een artikel is de passende soort branded content.

Stories

Een aantal stories op de Instagram- en Facebookkanalen van Theologie.nl waarin je je verhaal met beeld krachtig vertellen kunt. Je kunt deze optie combineren met een branded blog of branded artikel. Maar je kunt ook kiezen om alleen op deze sociale media kanalen branded content te plaatsen en een blog, recensie of artikel achterwege te laten.

Wat levert branded content op?

  • Bereik gericht op je doelgroep
  • Meer (gestructureerde) aandacht voor je verhaal
  • Ruimte voor verdieping en achtergrondinformatie
  • Eenvoudig te delen content via sociale media
  • Resultaten zijn nauwkeurig te meten

Meer info?

Neem contact op met onze marketeer Hilde van Leenen om de mogelijkheden te bespreken.
Hilde van Leenen, hvanleenen@vbkmedia.nl, +31(0)6 26980330.