Veelgestelde vragen


Heb je een vraag? Kijk hieronder of je onderwerp tussen de veelgestelde vragen staat. Klik op de vraag voor het antwoord. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met onze helpdesk via helpdesk@theologie.nl. Je kan ons ook bellen op 088 700 2780 (maandag tm vrijdag tussen 9.00 uur en 13.00 uur).

Ik heb een vraag over:
- Lidmaatschap en abonneren
- Mijn persoonlijke account
- Productbestellingen en de webshop



Vragen over lidmaatschap en abonneren:

Vraag:

Hoe kan ik mij abonneren op een tijdschrift?

Antwoord:

Via deze link kan je een abonnement op onze tijdschriften afsluiten of ga naar www.theologie.nl/abonneren en kies de gewenste optie. Doorloop het proces en binnen 5 minuten heb je toegang tot theologie.nl.


Vraag:

Hoe kan ik mij abonneren op theologie.nl?

Antwoord:

Via deze link kan je een abonnement op theologie.nl afsluiten (je hebt een Nederlandse IBAN nodig). Volg de stappen en activeer jouw account.

Woon je in het Buitenland?
Voor betaling van het abonnement is een Nederlandse IBAN nodig. Woon je in het buitenland en heb je dit niet? Stuur dan een e-mail naar helpdesk@theologie.nl met de vraag of wij het abonnement voor je willen activeren. Geeft de volgende gegevens door:

- Initialen en Achternaam 
- Adresgegevens (optioneel, bij abonnementssoort met een tijdschrift)
- Land 
- Mailadres 
- Abonnementssoort 

Na inschrijving ontvang je een bevestiging via de mail en een e-mail met daarin een link waarmee je binnen een beveiligde omgeving je betaling kan doen.

Vraag:

Wanneer krijg ik gratis toegang tot theologie.nl?

Antwoord:

Je krijgt gratis toegang tot theologie.nl wanneer je een betaalde abonnee bent op een van de volgende titels:

Vraag:

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen en/of opzeggen

Antwoord:

Neem contact op met onze helpdesk via helpdesk@theologie.nl of via om je abonnement te verlengen en/of stop te zetten.

Vraag:

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Antwoord:

Stuur een mail naar helpdesk@theologie.nl voor een adreswijziging ovv het oude en het nieuwe adres, je abonneenummer (indien je die voorhanden hebt) en op welke titel je een abonnement hebt).

Mijn persoonlijke account:

Vraag:

Wat kan ik met mijn persoonlijke pagina?

Antwoord:

Nadat je bent ingelogd kan je je gegevens inzien, je emailadres en wachtwoord wijzigen en zien op waar je geabonneerd op bent. Ook kan je via deze pagina je nieuwsbrief voorkeuren inzien.

Vraag:

Hoe kan ik inloggen?

Antwoord:

Inloggen op theologie.nl kan via het teken rechtsboven op de site. Of via deze link.

Vraag:

Hoe activeer ik mijn gratis account?

Antwoord:

  • Wanneer je al abonnee bent op een van onze tijdschriften kan je je gratis account via deze link activeren.
  • Vul je abonneenummer in (die vindt je op de adreslabel van je tijdschrift) en/of op een eerder ontvangen factuur van ons.
  • Vul je postcode in (de postcode waar je je tijdschrift ontvangt
  • Vul een zelf gekozen emailadres in (waarmee je toegang wilt tot theologie.nl)
  • Vul een zelf gekozen wachtwoord in.

Wanneer je account is geactiveerd ontvang je per mail ene bevestiging en kan je daarna inloggen op theologie.nl. Dit kan vijf minuten duren. Wanneer het dus niet meteen lukt, probeer het over vijf minuten nog een keer.

Vraag:

Hoeveel logins mag ik hebben?

Antwoord:

Wanneer je meerder abonnementen hebt op verschillende tijdschriften van ons dan ontvang je 1 login op theologie.nl. De login is dus persoonsgebonden.

Vraag:

Hoe werkt het met collectieve abonnementen?

Antwoord:

Wanneer je een collectief abonnement hebt en de tijdschriften op hetzelfde adres ontvangt dan ontvang je 1 login op theologie.nl. Wanneer je een collectief abonnement hebt en de tijdschriften op meerdere adressen ontvangt dan kan de ontvanger zelf een account aanmaken en ontvangen jullie dus meerdere logins.

Vraag:

Ik krijg een melding dat mijn emailadres al bestaat

Antwoord:

Door op deze link te klikken kom je bij wachtwoord vergeten. Vul hier je emailadres in en je ontvangt een mail om je wachtwoord opnieuw in te voeren. Daarna kan je met het emailadres dat je hebt opgegeven en het nieuwe wachtwoord inloggen.

Vraag:

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Antwoord:

Door op deze link te klikken kom je bij wachtwoord vergeten. Vul hier je emailadres in en je ontvangt een mail om je wachtwoord opnieuw in te voeren. Daarna kan je met het emailadres dat je hebt opgegeven en het nieuwe wachtwoord inloggen.

Vraag:

Ik ben lid, maar zie mijn lidmaatschap niet.

Antwoord:

Dan is je lidmaatschap nog niet gekoppeld aan je persoonlijke pagina. Wij verzoeken je via deze link je emailadres naar ons te sturen en je abonneegegevens. Het liefst ook je abonneenummer en je adres gegevens zodat wij e.e.a. aan elkaar kunnen koppelen.

Vraag:

Waar vind ik mijn abonneenummer?

Antwoord:

Je vind je abonneenummer terug op je adreslabel dat we meesturen met je tijdschrift (dus het etiket waar je adres op staat) en/of op je persoonlijke pagina nadat je bent ingelogd. Mocht je hier niet in kunnen en geen adresetiket thuis hebben, vul dan dit formulier in. Wij zullen je abonneenummer per mail naar je terug sturen. 

Productbestellingen/webshop:

Vraag:

Hoe bestel ik losse edities?

Antwoord:

Wanneer je een (extra) editie van één van onze tijdschriften wilt bestellen dan kan je dat doen via onze webshop. Je kunt daar ook zien wat de voorraad is. Is een editie niet meer leverbaar? Een groot deel van ons archief is ook online beschikbaar via theologie.nl.

Vraag:

Wat zijn de voorwaarden van jullie webshop: boekenwereld.com?

Antwoord:

Voor vragen over bestellingen van boeken en tijdschriften verwijzen we je naar de veelgestelde vragen van Boekenwereld. Mocht je vraag daar niet bij staan dan neem dan contact op met de klantenservice van Boekenwereld.

Vraag:

Betalingen en facturatie

Antwoord:

Onjuistheden op je factuur kan je via dit formulier melden. Ook kan je een mail sturen naar helpdesk@theologie.nl o.v.v. je abonneenummer, adresgegevens en je vraag.

Vraag:

Betalingsherinnering

Antwoord:

Wellicht hebben de herinnering en betaling elkaar gekruist of is het betalingskenmerk niet correct overgekomen. Op de herinnering staat een datum tot wanneer de administratie is bijgewerkt. Als er ná die datum is betaald, dan kan je de herinnering als niet verzonden beschouwen.
Als er echter vóór die verwerkingsdatum is betaald, kan je contact opnemen met de klantenservice via helpdesk@theologie.nl of telefonisch via  (voor vragen over theologie.nl). Wanneer het gaat om een betaling voor je tijdschrift vindt je het telefoonnummer in het colofon van je tijdschrift.