Menu

Premium

Torentje bouwen

Bij Handelingen 2,1-24 en Johannes 14,8-17Ken je dat spelletje, dat je blokjes moet opstapelen? Om de beurt moet je er een blokje op leggen. Als alle blokjes op zijn, moet je er onderuit eentje lostrekken en die weer bovenop leggen. Tot de toren begint te bibberen en omvalt. Op de club spelen de kinderen het in twee groepjes. Wie bouwt de hoogste toren, de kleintjes of de groten? Er zitten ook kinderen op de club die uit een ander land komen en die een andere taal spreken. De grote kinderen willen niet dat ze meedoen.‘We verstaan ze niet,’ zegt Chantal.

Wellicht ook interessant

Nieuwe boeken